© 2024 solvo B.V.

Hoesten

hallo ,wat ik wou vragen is de hele week heb ik last van grieperij,maar hoopte dit weer na 3dagen over was,helaas,nu is het zo dat ik savond meer vol zit,en moet hoesten ,dit is best vervelend,dat benauwd heid,ook doet mijn linkerborst er zeer door,ook als ik lig de achter of onderkant van mijn arm,en duizelig,ogen zeer,en als ik iets ga doen de kopjes opruimen dan tril ik gewoon nadien, is dit door de griep ofzo,wat ikzelf raar vind is die pijn onder mijn arm of aan de achterkant meer,doet pijn,dit of deze benauwdheid heb ik nooit eerder gehad zo ,je hoord gewoon het piepen en kraken eruit,maar hoop dat dit heel snel over is,echt heel snel,dit is niks griep bah bah en nog eens bah.


het is denk ik beter om langs de huisarts te gaan. als het na een week niet over is of verbeterd kun je zulke dingen beter even laten beoordelen. misschien knap je op als je medicijnen krijgt. het is in ieder geval beter als je weet wat het is. misschien wel longontsteking of bronchitis. succes

label.Geplaatst op 2006-01-15 12:24:54

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren