© 2024 solvo B.V.

Hoge bloedbezinking

wie kan mij vertellen waar een te hoge bloedbezinking op kan duiden. al dan niet i.c.m een maagzweer. het betreft een familielid van mij dus ik zou graag willen weten wat het zou kunnen zijn.


Ik denk dat het ,het slimste is om aan een arts te vragen !!

label.Geplaatst op 2003-09-05 16:52:54


De bezinking stijgt bij vrijwel alles wat er mis is in het lichaam, en is dus erg aspecifiek.

label.Geplaatst op 2003-09-10 17:11:05


Hoge BSE duidt meestal op aanwezigheid van een ontsteking ergens in het lichaam,maar het ligt er ook vaak aan de hoogte vd bezinking...iets verhoogd is ook als je bv griep hebt, extreem verhoogd komt voor bij kwaadaardige ziektes...maar mensen die veel roken of bij zwangere is ie ook al verhoogd...vaak worden er daarom meerdere functies onderzocht om een goed bloedbeeld te krijgen.

label.Geplaatst op 2003-09-24 13:14:31

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren