© 2024 solvo B.V.

Hoofdpijn tijdens menstruatie

hallo allemaal, ik heb altijd een paar dagen voor mijn menstruatie en tijdens hele erge last van hoofdpijnen. zo hevig dat het soms overslaat tot migraine. verschillende familieleden hebben ook last van migraine maar bij is het vooral tijdens de menstruatie. kan dit misschien komen van het pilgebruik? het is namelijk begonnen toen ik al een tijdje aan de pil was. tevens rook ik heeft dit er misschien ook invloed op? wie o wie kan mij helpen??? groetjes charlie


hi. ik heb het altijd als ik met de stopweek bezig ben, tevens medicijnen gekregen enzo maar die hielpen niet, dus kreeg ik een keer een andere dokter en hij zij dat ik de volgende strip gewoon moest doorslikken dus dat hielp bij mij wel, ik zit nu in me stopweek en wel een beetje last van een zweverig hoofd , en in 2 maanden heb ik nu maar 1x migraine gehad... en nu zit ik af te wachten of ik nog migraine krijg.. want ik heb woensdag de laaste pil geslikt maar ik hou je dan op de hoogte bij mij komt het ook voor in de familie

label.Geplaatst op 2005-09-07 21:09:36


iemand in mijn familie heeft ook jaren last gehad van migraine tijdens de menstruatie (niet aan de pil). volgens de huisarts kon dit niet door de hormonen komen , want daar dacht diegene aan. pas geleden las ik echter dat er onderzoek is geweest en dat meerdere vrouwen hier last van hebben. ik denk dat er helaas niets anders op zit dan die dagen uitzieken. een troost is misschien dat het overging toen de overgang kwam. groetjes

label.Geplaatst op 2005-09-07 21:12:36

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren