© 2024 solvo B.V.

Hoofdpijn weg

Hallo, Ik ben Ilse verspaandonk en kom uit eindhoven. Ik liep zo\'n 14 jaar rond met hoofdpijn. Iedere dag. In het maxima medisch centrum ben ik bij verschillende doktoren geweest, hersenscan gehad, en diversen onderzoeken, maar niets hielp echt. Ik kreeg via via het advies om een bezoek te brengen aan een Livsenergi behandelaar. Nu moet je weten dat ik absoluut niet open sta voor alternatieve geneeswijzen en of dergelijken. Toch heb ik me laten behandelen door een behandelaar uit Helmond. Dat was vier weken geleden en ben sinds deze week helemaal pijnvrij! Ik weet nog steeds niet zo goed hoe ik met de behandeling om moet gaan, omdat het niet te begrijpen is en niet tastbaar, maar het heeft geholpen. Zijn er meer mensen die ervaringen hebben met deze behandelmethode? gr. Ilse.


...alleen gezien dat het gruwelijk duur is.

label.Geplaatst op 2007-07-05 11:53:44


Ja, dat klopt, het is heel duur en het wordt niet vergoed. Maar ja, voor je gezondheid heb je alle over he....wel kreeg ik een niet goed, geld terug garantie.

label.Geplaatst op 2007-08-20 16:35:07


Maar ik denk dat je met veel minder geld er ook vanaf kunt geraken dmv homeopathie. Ik heb zo'n 10 jaar geleden of zo, járenlang bijna wekelijks migraine gehad. Met behulp van homeopathie had ik er na 1 maand al geen last meer van. De behandeling vergde slechts 2 herhalingen van het homeopatisch middel en na in totaal 4 maanden was ik er voorgoed vanaf. tot op heden nooit meer migraine gehad.

label.Geplaatst op 2007-08-21 08:00:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren