© 2024 solvo B.V.

Hoop zo dat iemand hier andwoord op kan geven?

hoi, hoop zo dat iemand hier andwoord op wil geven? weet niet goed waar dit ber. hoort maar zet hem hier maar neer. heb even een vraag, ben begin 20 en ben radeloos! heb al heel lang last van zo als ze zeggen (vage klachten) voor mij zijn het geen vage klachten! hoofdpijn (bijna dagelijks), soms zo erg dat ik er misselijk en mijn ogen doen zeer zie allemaal zwarte vlekjes voorbij drijven en witte draden ofzo. zie ook wazig ga steeds slechter zien (huisarts zecht: het zal wel spanning zijn, en ga maar eens met iemand praten met andere woorden het zit tussen je oren? en van mijnogen ga maar naar een optiche ofzo) heb twee grote dikke klieren in mijn hals en kleintjes erom heen net onder de kaaklijn. in één borst een langwerpig hard balletje en aan de zijkant allemaal kline bobbeltjes lijkt het net blubber, en zijn vaak pijnlijk ( huisarts heeft niet gekeken, moest dit nog maar drie maanden aan kijken) heb vieze afschijding, gele plakkerige draden en en ruikt ook niet al te lekker! en ook veel wit, ok, beetje onsmakelijk! (een paar keer uitstrijkje gehad daar kwam niks uit, wel vaak schimmel infectie gehad. (was me niet met zeep en draag ook bijna een inlegkruisjes) verdere onderzoek vind hij niet nodig) heb in mijn vagina een dikke bult zitten, ongeveer halverwege en het zit aan de voorkant dus de baarmoedermond zal het wel niet zijn. ook is alles pijnlijk, vrijen lukt haast niet (brand) en ook aan de buitenkant is alles rood! (wat kan dat zijn en wat moet ik daar mee?) heb last van stemmingswisselingen, kan me niet consetreren, hartkloppingen, benauwd, tijden gehad met flauwvallen, neiging tot. erge druk en steken in mijn hoofd, een gekraak in mijn nek. drukkend gevoel op borst rug (wel ecg gehad, was gelukkig niks uitgekomen) onrustig gevoel in mijn lichaam, niet uit te leggen.... ik weet echt niet meer wat ik hier mee moet! heb het gevoel dat ik niet serieus word genomen maar dat mag ik niet denken, wand de huisarts zecht dat hij me wel serieus neemt.... ik ben die klachten zo zat! bah! wil me ook weer gelukkig en fijn voelen maar weet gewoon niet meer wat ik moet doen, ben al bij homeopaten geweest fysio heeft niet geholpen nu weet ik het ook niet meer. komt dit nou allemaal op stres en paniek neer? als dat zo is wat kan ik er dan aan doen, praten doe ik al.... en wat stres en paniek krijg je geen bulten.... alvast bedankt voor het lezen en de reactie, gr suus.


Wat ik zou doen als ik jou was is alle klachten en kwaaltjes die je hebt eens op papier te zetten en deze eens aan je huisarts voor te leggen.

label.Geplaatst op 2006-04-18 08:20:06


inderdaad alle klachten rustig op een rijtje en op papier zetten en dan een andere huisarts nemen

label.Geplaatst op 2006-04-22 13:50:28


voor diagnosen met die symptomen ga naar www.medisentio.com groetjes

label.Geplaatst op 2006-05-01 18:01:51


Als ik jouw bericht lees krijg ik kippevel! dit is geen leven. Het enig waat ik kan bedenken is een afspraak met een arts in orthomanupilatie! en nu denk je wat moet ik daarmee.......... zo heb ik ook gezeten, maar uiteindelijk heeft die mij van allerlei problemen verlost. de beste in nederland is..... Dr Keizer in Lelystad

label.Geplaatst op 2006-07-23 15:44:26

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren