© 2024 solvo B.V.

Hulp gevraagd bij behoefte onderzoek!

Hallo allemaal! Mijn naam is Niels, en ik loop op dit moment stage bij een ziekenhuis in Amsterdam. Nu ben ik voor mijn stageopdracht bezig te onderzoeken welke producten en diensten bepaalde(leeftijds)groepen patienten zouden willen krijgen aangeboden als zij opgenomen zijn in een ziekenhuis. Hierbij valt te denken aan een krantje, filmverhuur en dergelijke, maar ook aan bijvoorbeeld gezamenlijk eten met andere patienten. Het probleem is echter dat ik hier nagenoeg geen informatie over kan vinden, dus weten jullie misschien iets, of hebben jullie zelf wensen en behoeftes (qua service en producten dan, over de zorg zelf gaat mijn opdracht niet)? Ik hoor het graag van jullie namelijk. alvast bedankt!


De beste manier lijkt mij om in diverse zieknhuizen intervieuws te gaan afnemen bij de daar aanweige patiënten. Zo krijg je een betere feed back en kun je n.a.v. antwoorden, wwer nieuwe vragen stellen. Succes, Arthur

label.Geplaatst op 2005-11-01 16:08:32


Hoi, Denk dat dit ook afhankelijk is van hoe ziek je bent, zelf had ik behoefte aan bladen, telefoon, televisie, praatje en iemand die klusjes voor mij deed, zoals haar wassen, kaarten ophangen, iets uit mijn kast pakken etc. Heb twee maal een aantal weken gelegen, was erg ziek. Meer weten?, mail me gerust..

label.Geplaatst op 2005-11-03 22:49:30


Dat is ook de planning, maar ik ben meer op zoek naar informatie die er al over bestaat, zodat ik vergelijkingsmateriaal heb. iig bedankt voor de reactie!

label.Geplaatst op 2005-11-02 15:24:22


Kijk, dat is het soort informatie waar ik naar op zoek ben! ik zou je graag willen mailen met andere vragen, maar ik heb geen idee hoe ik op dit forum aan iemands email kan komen? gr. niels

label.Geplaatst op 2005-11-07 09:30:14


Mocht je nog vragen hebben; macvis@tiscali.nl vr. gr.

label.Geplaatst op 2005-11-09 23:02:43


Hoi, Ik heb al heel veel in het ziekenhuis gelegen en wat voor mij belangrijk was, was dat er iemand mij heen en weer reed naar buiten met bed en al om van de zon te genieten en even te babbelen en sigaretje te roken (ik weet dat dit slecht is...). Ook de vrijwilligers van de biblio zijn belangrijk, die mogen wel wat vaker komen met goede boeken, de familie neemt wel blaadjes mee. Succes!

label.Geplaatst op 2005-11-18 13:08:20


famjaspers@planet.nl

label.Geplaatst op 2006-07-23 16:12:34


In veel ziekenhuizen krijgen de patiënten vlak voor hun ontslag of overplaatsing een vragenlijst overhandigt waarin ze naar de belevingen op die specifieke afdeling gevraagd wordt. Neem eens contact met de afdelingshoofden op om te kijken of je gebruik mag maken van de formulieren. Als dat mag hoef je alleen maar te inventariseren. Succes

label.Geplaatst op 2005-11-19 14:15:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren