© 2024 solvo B.V.

Hulp gevraagd van enthousiaste broeders/zusters en artsen

Beste mensen, Ik wil graag subtiel in kaart brengen wat voor jullie belangrijk is in het gebruik van steriele hulpmiddelen als IV Katetheters, injectiespuiten/naalden, infusiesets en hectmateriaal. Zijn er bepaalde merken die echt onwerkbaar zijn of juist niet- en waarom? Ik vind het erg moeilijk te bepalen en wil graag in kaart brengen waar de belangen liggen bij de toepassing van dergelijke medische hulpmiddelen. Ik hoop dat jullie mij willen helpen!! Indien ik wat specifieker dien te zijn hoor ik graag! Vriendelijke groet en hartstikke bedankt voor jullie enthousiaste reactie(s)!

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren