© 2024 solvo B.V.

Ik heb problemen, ik weet alleen niet wat

Ik denk dat ik een ziekte heb ofzo Maar ik heb al een aantal weken zitten zoeken, en kan het maar niet vinden Ik heb 12 maanden geleden, rode ogen gekregen, dat wit is dus rood geworden bedoel ik dan, dit werd steeds en maar steeds erger, toen 6 maanden geleden kreeg ik in een keer last van een korte geheugen, dit is ook steeds en steeds korter geworden, nu als ik een biologie boek lees, en ik lees 1 stuk over 1 dier, en daarna over een ander dier, weet ik niet meer wat het eerste dier was waar ik over heb gelezen, 2 maanden geleden me pupil bleef groot, savonds, sochtens, smiddags, altijd dus, en last van duizelig heid, en het lijtk wel ofdat ik zat ben, uh, evenwicht storingen ofzo 3 weken geleden, een druk op me hersenen, anderhalve uur leren en dan krijg ik het, ik kan dan niks meer onthouden en moeilijk iets ophalen, en vermoeid heid als ik thuis kom ( 5 uur ) Dit is het zowat, en het lijkt steeds en steeds erger te worden, dus zijn dit gewoon wat problemen die ik oploop of zou het een ziekte kunnen zijn Wat informatie wat ik in me dagelijkse leven doe 07:00 -> douche, aankleden, tas inpakken 08:15 -> naar school, leren leren leren, geen eten, is slecht weet het 15:15 -> van school uit naar me oma toe 16:15 -> eten bij me oma 16:45 -> van oma uit naar huis 17:00 -> thuis aangekomen, verder computeren ( niet altijd chatten, meestal leer ik nog PHP enz ) en wat chips erbij, en dan slapen ( wanneer slapen is elke dag verschillend ) Drugs -> Nee Alcohol -> Soms, 2 a 4 flesjes op 1 dag, alleen als me moeder weg is:P lol Meer info nodig ofzo, stuur een bericht en dan post ik meer. 2 weken geleden ofzo bij de huisarts geweest, die kon me niet echt verder helpen Maar zijn er andere die dit hebben of kennen? Ik had gezocht voor vergeet achtig, kreeg ik alzheimer resultaten, maarja, ik ben niet iemand van 65+, namelijk iemand van 16... Heb opgezocht voor Grote pupillen Nou, toen kwam ik op deze site, maar daar werd ik nite echt wijzer van wat het kan zijn Wil je liever emailen, WorldWarIIV@hotmail.com, sorry voor zon rare emailadres... // Bewerkt op 13:20 08/10/2005 Bedankt voor de berichten, De huisarts heeft geen bloeddruk gemeten, en hij vroeg ofdat ik goed at, ik zei \'nou alleen smiddags rond 3 uur ( iets lekkers, capasino + speculaas ) en dan rond 4:15 avond eten, en dan savonds rond 7 of 8 als ik nog wakker ben ook nog iets lekkers\' en hij vroeg ofdat ik goed sliep, en ik zei, \'mwa gaat wel, soms snachts soms smiddags, ligt eraan wanneer ik moe ben\' en toen zei die iets over, \'Je moet meer regelmaat in je leven hebben\' En daarom had ie me niet doorgestuurd Ik merk ook nu, deze week, dat het erop lijkt daar me haren uitvallen, als ik elke uur rustig door me haar ga, dan heb ik er zo 10 haren aan me hand hangen


Hallo Ricardo, Ik ben geen arts, dus ik kan je niet vertellen wat er met je aan de hand is. Wat ik wel kan zeggen is dat het niet verantwoord is dat je nog langer met deze kwalen rond blijft lopen. Ga zo snel mogelijk naar je huisarts en vertel hem ook alle dingen die je op dit forum hebt gezet. Ik wil je niet bang maken, maar als er iets ernstigs aan de hand is hoop ik dat je er op tijd bij bent. Succes

label.Geplaatst op 2005-10-07 20:19:25


Slechte voeding, te mager, te snel werkende schildklier, suikerziekte enz.....kunnen je haren uit doen vallen.maar als ik jou was luister dan eens naar je zelf. Al deze klachten en je levenswijze, daar wordt ik en jezelf denk ik niet vrolijk van toch? waarom slaap je niet gewoon 's avonds en eet in ieder geval ' s ochtends. je weet dat het slecht is, schrijf jezelf. Dwing je zelf er toe. Je lichaam gaat pas wat doen, als er iets in de maag zit. Dus als je smiddags pas wat eet, begint je lichaam dan pas te werken.Je hebt geen energie om te leren, ( een auto loopt op benzine) waar loop jij op? ( bij wijze van) Je bent nog hartstikke jong, en wijs genoeg, (hoe kom je anders op deze site terecht? ) heb vertrouwen in anderen en doe wat goed voor je is. Ga naar je huisarts vertel hem al je problemen, ook hoe je je voelt. Je leeft onregelmatig, bent soms bij oma, vind je dit wat, of niet. Ben je ook niet erg mager ? Ik zou er voor kiezen om alles met mijn huisarts te bespreken en voor de zekerheid bloedonderzoeken laten doen. En inderdaad, misschien komt alles van slechte voeding, onregelmatigheid, en om dat uit te sluiten, maak een nieuwe start . Ik ben wel benieuwd hoe het verder dan met je gaat. Beterschap en verzamel de moed !

label.Geplaatst op 2005-10-15 13:36:14


Verwijde pupillen en al je klachten kan iets te maken hebben met iets in je hoofd, en dat zal ook een huisarts moeten weten dus dat hij je niet even door heeft gestuurd gezien je klachten snap ik niet. Hoe is je bloeddruk als hij dit al heeft opgemeten, vraag hem maar voor een doorverwijzing desnoods naar een neuroloog.

label.Geplaatst op 2005-10-08 10:16:09

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren