© 2024 solvo B.V.

Ik wil heel graag weten wat ik heb

Ik ben 21 jaar jong en heb een probleem,tenminste zo zie ik het. Het is eigenlijk heel plotseling gekomen.De eerste keer herrinner ik me nog goed,het was in een discotheek.Lekker gedanst,helemaal niks gedronken,geen drug gebruikt of zoiets. En ineens begon alles te draaien en werden mijn pupillen heel groot en zwart.Je wilt dan zo snel mogelijk de uitgang vinden,want ik zag alles op me af komen. Je voelt je raar in je benen,droge mond enz. Ik noem het een soort van aanvallen,heb er daarna wel eens vaker last van gehad,dan heb ik ineens het gevoel dat ik ga flauwvallen.Ik heb geen bloedarmoede en verder is alles geprikt en is verder oke. Zal het een soort van lichte epelepsie zijn,omdat het zo plotseling in mijn leven is gekomen?Het beperkt je in heel veel dingen. Zo liep ik laatst door de stad en dan moet ik echt blijven staan ineens want dan ga ik heel raar zien,beginnen mijn handen te trillen en mijn benen,het is een heel raar gevoel en ik hoop dat iemand me ermee kan helpen. Ik hoop dat ik snel iets hoor,dan ga ik er dan wel wat dieper op in.


Hallo, wat vervelend voor je. Kan me voorstellen dat het je beperkt in bepaalde dingen. Maar hoe is je ademhaling op dat moment als je zo'n 'aanval' hebt? Mischien heb je een beetje last van hyperventilatie?? Hoe lang duurt zo'n aanval dan? en wat doe je zodat t overgaat?? sterkte!!

label.Geplaatst op 2004-06-26 16:10:20


lieve sweetangel, Het is niet nix die klachten. Als je echt wilt weten wat je hebt stap dan please naar de dokter voor het erger wordt. Wij, die dit forum bezoeken kunnen misschien wel dingen herkenne, maar zijn beslist geen arts. Wacht niet te lang!!!!!! veel liefs Jocha

label.Geplaatst op 2004-08-09 21:23:52


Mijn ademhaling is vrij normaal dan.Ik heb wel hyperventilatie gehad maar dat heb ik onder controle,dus ik heb geen idee wat het kan zijn. Het komt ook plots ineens,dus ik ben er van te voren ook helemaal niet mee bezig. daarom dacht ik aan een lichte vorm vcan epelepsie,misschien iets wat ze niet kunnen onderzoeken?Ik moet dan even gaan zitten en wat drinken,maar in ieder geval weg uit die discotheek.Het lijkt wel of iemand iets in mijn drinken had gegooid,terwijl dat helemaal niet gaat want ik haal het altijd zelf. En ik heb ook buiten de discotheek last ervan. Ik hoop dat iemand me kan helpen

label.Geplaatst op 2004-06-26 17:56:30


Heb je je bloeddruk laten meten? Eerst had ik te lage bloeddruk en te weinig suiker in mijn bloed en toen begon ook de grond onder mij te bewegen en viel ik soms neer, toen liep ik kranten, toen moest ik volkorenkoekjes bij me op zak hebben van de dokter. (voor het suikergehalte)

label.Geplaatst op 2004-06-29 10:59:23


Hoi hoi sweetganel ik had een vraag aan jou!! heb je het gevoel dat je gaat flauw vallen,omdat je zegt dat alles onder je voeten weg valt en dat je ook gevallen bent. ben je ook vaak moe?en heb je het meest last er van als je in een druke omgevenig bent.omdat het zo over komt, en als je met iemand bent hoe gaat dat dan,voel je dan wel wat zekerde. ik vraag het je om dat ik somge dingen komen me bekent voor. wil je hier is over praten met me kan dat mail me dan oke je verhaal trok me aan veel sterke meid Groetjes maaike

label.Geplaatst op 2005-07-20 23:10:52


Hoi hoi sweetganel ik had een vraag aan jou!! heb je het gevoel dat je gaat flauw vallen,omdat je zegt dat alles onder je voeten weg valt en dat je ook gevallen bent. ben je ook vaak moe?en heb je het meest last er van als je in een druke omgevenig bent.omdat het zo over komt, en als je met iemand bent hoe gaat dat dan,voel je dan wel wat zekerde. ik vraag het je om dat ik somge dingen komen me bekent voor. wil je hier is over praten met me kan dat mail me dan oke je verhaal trok me aan veel sterke meid Groetjes maaike

label.Geplaatst op 2005-07-20 23:10:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren