© 2024 solvo B.V.

Ilias

beste lezers ik heb een vraag . sinds kort heb ik nachtzweten en slecht slapen . slecht slapen heb ik altijd al heel lang . en nachtmerries ook gehad . ik heb zo vaak onderzoek gedaan omdat ik last van mag heb ze vinden niks . wel veel medecijnen geslikt klachten blijven zelfde . ik kan geen vet producten eten . en heb pijn rechts boven borst een soort druk pijn . maar mijn vraag is deze nachtzweten door mag klachten of is iets anders mischien iemand die dat weet antwoorden graag dank je alvast .


Dus de artsen hebben geen lichamelijke klachten gevonden? Kan het dan stress zijn?

label.Geplaatst op 2006-08-21 11:30:24

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren