© 2024 solvo B.V.

Infuus prikken

hoi, Het is bijna weer zo ver. Ik moet weer geopereerd worden. bij mn vorige operatie, 2 maanden geleden,is er bij de anesthesie, heel gemeen in mn hand geprikt bij t infuus prikken. Nu wil ik dus graag weten op welke plaats het infuusprikken het minst pijnlijkst is. Ik hoop snel een antwoord te hebben gr Mandy


hoi, Op de onderarm is het minder pijnlijk,maar je kunt ook vragen om een verdovende creme,dat heet EMLA.Die verdooft de huid waardoor het veel minder vervelend is.succes!

label.Geplaatst op 2006-03-07 11:04:51


bij een operatie prikken ze het liefst op de hand zodat ze goed bij het infuusnaaldje kunnen als er iets toegedient moet worden. als je het erg pijnlijk vind is EMLA zalf inderdaad een goede optie. het verdoofd de huid. succes

label.Geplaatst op 2006-03-08 18:14:46

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren