© 2024 solvo B.V.

Joints

Een vriend van mij heeft onlangs een jointje gerookt. Hij heeft hier slecht op gereageerd, hij kreeg hartkloppingen, witte handen en mond en zijn evenwicht was verstoord. Het enige wat hij wilde was slapen. Dit heeft ongeveer twee uur geduurd. Ik was er zelf niet bij dus ik weet niet hoe alles precies gegaan is. Weet iemand wat dit precies was?


Het was een overreactie. Waarschijnlijk heeft hij van die sterke coffeeshopweed gerookt, en te veel ook. Misschien wel een hele joint. Coffeeshopweed is heel erg sterk en dan kun je zo iets krijgen, zeker in combinatie met alcohol. Je had hem koude limonade kunnen geven en snoep, dan was het waarschijnlijk sneller beter gegaan. Hij kan het beter maar niet meer doen. En als je het wel doet, kun je beter zelf een plant telen, gewoon in een pot aarde, dat is niet zo sterk als dat spul dat ze tegenwoordig in de coffeeshop verkopen. Of heel weinig erin doen en maar 1 of 2 trekjes nemen. Groetjes.

label.Geplaatst op 2004-06-18 21:11:39

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren