© 2024 solvo B.V.

Kanker

hallo , wie weet wat de begin symtonen van keelkanker of long kanker zijn?mijn man moet binnen kort naar het zieken huis om de longen te laten nakijken.hij hoest al een half jaar heel erg.ik zeg iedere keer al, laat je nakijken, nu gaat hij eindelijk.en keel kanker zit in de familie


Hallo Chirly Van Keelkanker kunnen dat de volgende symptomen zijn : slikklachten een gevoel alsof er iets in de keel blijft hangen veel slijm in de keel uitstralende pijn naar de oren een zwelling in de hals bloed in het slijm verminderde beweeglijkheid van de tong moeilijker kunnen spreken verandering van de stem benauwdheid En Longkanker : een hardnekkige prikkelhoest; dit is de meest voorkomende klacht. Bij het opgehoeste slijm kan een beetje bloed zitten. steeds terugkerende longontsteking een aanhoudende heesheid een fluitende ademhaling een zeurende pijn in de borststreek toename van slijmvorming in de luchtwegen kortademigheid Vaak wordt de algehele conditie minder. Dit kan zich uiten in: onverklaarbare moeheid slechte eetlust gewichtsverlies Sterkte in ieder geval

label.Geplaatst op 2007-01-02 16:10:35


hallo ik wil hier wel aan toevoegen dat deze klachten ook kunnen optreden bij andere ziekten. het beste is dus om naar de dokter te gaan en het uit te laten zoeken. succes

label.Geplaatst op 2007-01-03 21:29:21

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren