© 2024 solvo B.V.

Katergevoel

Herkennen mensen dit van middelbare leeftijd? Dat je door de warmte zo slecht slaapt en dat je dan wakker wordt met pijn aan je armen en benen en urenlang een soort katergevoel houdt, net alsof je de avond daarvoor extreem veel alcohol hebt gedronken? Een algeheel gevoel van malaise? Of ben ik de enige?


Jajaja, mensen, ik ben er nu achter hoe het kwam. Ik had een doof gevoel, en een dicht hoofd en vreselijke afmattende pijn. De dokter constateerde een prop in dat oor, dat is er uit gespoten. en druppels kreeg ik tegen de ontsteking. Tegelijkertijd ging ook dat griepgevoel weg.Heeft 3 weken geduurd! Kwam gewoon door dat oor. Het zat tegen het trommelvlies aangeplakt. ik heb wel eerder een oorprop gehad, dat was meer dan 10 jaar terug, maar die uitspuiting deed geen pijn, en er zat geen ontsteking. ik heb hier veels te lang mee doorgelopen, omdat ik niet naar de dokter wilde, omdat het bij mij geld kost (eigen risico van 250 euro per jaar) dus te lang doorgelopen wegens geldgebrek. Gelukkig zal het voor de minima beter worden, zegt men, volgend jaar, zodat we wel direct van de zorg gebruik kunnen maken als we wat mankeren. Een KATER/GRIEPGEVOEL....... Waar een oor al niet toe kan leiden.......... ?)

label.Geplaatst op 2005-07-11 11:03:38

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren