© 2024 solvo B.V.

Keel, hoofdpijn, wazig zien

Ik heb al paar maanden last van me keel, die 2 bobbels links en recht zijn soms opgezet, klieren ofzo.. en als ik wakker word, moet ik een beetje kokhalsen omdat er dan een stukje bruin/groen uitkomt..en me keel aan de buitenkant best wel trekkerig is (strak) ben er wel voor naar de dokter gegaan maar die zegt dat het spanning is.. maar ja ik twijfel er best aan *en met me ogen heb ik ook last van wazig zien,dubbel zien,moeie ogen heb al 2x me ogen laten testen maar kom niks uit, zelfs naar t ziekenhuis gegaan.. en die zei dat me oogspieren beetje kort waren en dat je er savonds last van heb..als je bijvoorbeeld oververmoeid ben!! maar ze doen soms best pijn.. en vooral savonds met lezen , dan moet ik zo goed concentreren om die lettertjes.. dat ik t gewoon wazig ziet.. me pupillen zijn altijd groot.. *Ik had vanmiddag een boekje gelezen over migraine en daar heb ik soms last van als ik dan een stopweek heb.. en ik las dan dat als het zo erg is migraine dat je blindheid kan krijgen?!! *ik heb anderhalf jaar als cassiere gewerkt en ik werk nu ergens anders en heb erg last van me pols bij die knobbel, als ik hem beweegt doet het erg pijn... en ook als ik hem draai... ik weet niet of ik er mee naar de dokter mee moet..?!! * ik heb een angstoornis dus vandaar al die vragen dan raak ik snel in paniek enzo..!! dus ik hoop een beetje dat er iets uit komt..!! alvast bedankt voor jullie hulp!!


hoi. Dat van je ogen herken ik. Had ik ook en dat komt inderdaad door stress/spanning. Het gaat vanzelf over. Klieren: heb je griep gehad of verkouden geweest kort geleden? Dat kan een oorzaak zijn dat ze opgezet zijn. Of zit er ergens een ontsteking in je lichaam? Klieren zijn heel gevoelig, kunnen idd ook reageren op stress. Als klachten aanhouden gewoon nog een keer naar doc gaan. Niet in paniek raken, dan wordt het alleen maar erger. Waarschijnlijk is het iets heel onschuldigs en gaat het vanzelf over.

label.Geplaatst op 2005-05-24 16:26:24


aha oke, ik schrik soms best wel van dingen als ik ergens een paar dagen last van heb.. want nou heb ik ook weer ergens last van,, en dan raak ik snel in paniek..!! maar bedankt in in ieder geval

label.Geplaatst op 2005-05-25 21:00:04

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren