© 2024 solvo B.V.

Keel

ik heb al eental weken last van me keel, (amandelen) ik was naar de dokter geweest en zei zei dat ik last van onstoken amandelen had,en dat er niks aan de hand was, maar na 5 weken heb ik nog last, het lijkt wel een brok wat ik in me keel heb, kan wel gewoon slikken doet af en toe pijn dat wel en soms zijn me klieren ook opgezet?! zou het door de weeromstandigheden komen of is het ontstoken? zou ik weer langs de dokter gaan? https://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=ziektebeelden&ziektebeelden=ziektebeeld_item&item_id=447 hier heb ik ongeveer last van...


Geen zorgen over maken. Antibiotica bij ontstoken amandelen of ontstoken keel zijn erg vaak overbodig. Gaat ook weer vanzelf over. Overigens krijg je door weersomstandigheden geen ontstoken keel, amandelen en wordt je ook niet verkouden. Allemaal fabeltjes. Langs de dokter gaan heeft niet zoveel zin, want hij/zij verandert toch niets aan het beleid en dat hoeft ook niet. Je moet pas weer naar de dokter gaan bij hoge koorts, als je niet meer kan slikken. Maar een sluimerende keelontsteking is niets om je zorgen over te maken.

label.Geplaatst op 2004-08-19 23:58:49


Als je het niet vertrouwd en je na vijf weken nog last heb, ga dan gewoon terug naar je arts en vertel hem dat je je zorgen maakt. Elke normale, sociale arts zal dan nogmaals kijken en je geruststellen of uitleggen wat er aan de hand is. Aan de link die je opgaf heb ik niets, want er staan zoveel ziektenbeelden op die met jouw klacht te maken kunnen hebben dat het moeilijk is er een van uit te pikken en je een fatsoenlijk advies te geven. Daarom, ga maar gewoon naar je arts als je er mee blijft tobben, anders blij je je druk maken en daar ga je je ook niet prettiger door voelen. Nelma

label.Geplaatst op 2004-08-21 15:37:47

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren