© 2024 solvo B.V.

Keelonsteking?

hallo ik heb al 3 weeken keelonsteking maar het vreemde is dat ik niet last van het slikken heb. maar goed heb dus een kuur gehad van de huisarts en het begon beter te worden. maar ik voel het weer terug komen plus dat ik extreem vaak verkouden ben nu dus ook. en soms erg moe last van mijn spieren en mijn nek etc. kweet niet goed wat ik moet want mijn bloed was goed 2 weeken terug. ik denk zelf dat het mijn schildklier is want ik voel iets onder mijn adams appel een zoort knikker normaal zit daar ook iets natuurlijk maar ik voel zelf duidelijk dat het groter is daar net of het groeit soms is het een beetje weg en soms is het weer wat groter. wie herkent dit of weet iets wat ik er aan zou kunnen doen? groetjes


de klachten lijken op de griep, dit is een virus dus helpt antibiotica niet. In deze tijd van het jaar komt griep niet heel vaak voor, maar het kan wel zo zijn dat U last hebt van griepachtige verschijnselen. Alleen de bult die U hebt in de buurt van de adamsappel kan ik niet echt verklaren.

label.Geplaatst op 2007-09-14 18:57:28


hmm okey maar er zat nix in mijn bloed voorige week hoe kan dat of kan je daar niet in zien dat je griep hebt? ben soms ookerg koud beetje rillerig. maar het raarste vind ik dat ik nachts hartklopingen krijg 1 a 2 x per week ofzo vooral als ik recht op lig duurt maar kort maar best wel eng.

label.Geplaatst op 2007-09-15 10:05:44

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren