© 2024 solvo B.V.

Keelontstekingen

Hoi mensen, Ik zit nu al 3 weken met hetzelfde probleem en het wilt maar niet overgaan. In de periode van Kerstavond kwam ik thuis met hevige keelpijn, ik nam zuigtabletten (mucoangine),maar dit bleek niet te helpen.We hadden eens van onze huisarts een doos antibiotica kregen voor hij op verlof ging (uit voorzorg)\"clavocits\" van 1 mg. Ik heb gedurende 6 dagen 2 x daags zo\'n tablet genomen en de keelontsteking was zo goed als gedaan. Na een week kwam het helemaal terug ik kon nauwelijks slikken met een beetje koorts tot 38 graden.Terug 6 dagen genomen, weer zo goed als gedaan. Maar sinds zondag is die keelpijn er weer gekomen,en het blijft maar aanwezig het trekt tot aan mijn oren.Gelukkig kan ik nu beter slikken.Nu neem ik helemaal niks,mss dat het vanzelf gaat over gaan. OOK ben ik heel moe zo echt slaperig. Weet iemand op wat dit kan wijzen??? Alvast bedankt voor jullie reacties! Ps m\'n keelamandelen zijn eruit van toen ik 8 jaar was!


Hoi Linyeke. Ik kan je vertellen dat je niet de enige bent wdie maar niet beter wil worden. Ik zit al sinds 10 nov. met keelontsteking, vreselijk hoesten en enorm snotteren en snuiten, en bronchitus. Ik ga maandag maar weer eens naar de huisarts om te horen of het intussen geen longontsteking gaat worden. Ik bulder zo erg dat de buren me 's nachts te keer horen gaan met hoesten. Het schijnt erg hardnekkig te zijn op het moment. veel mensen ervaren hetzelfde als wij. Je denkt dat je ervan bent en dan komt het weer terug. Mijn nachtkastje staat vol met drankjes en pillen, zuigtabletten strepsils fisherman friend dampo enz. enz. En de papieren zakdoekjes krijgen we niet aangesleept. Sterkte van hier.

label.Geplaatst op 2008-01-18 18:48:51


zie op www.medisentio.com voor mogelijke oorzaken met: keelpijn oorpijn koorts moeheid zo je meer wil weten over ziekten registreer met naam 123454678900 groetjes

label.Geplaatst op 2008-01-29 18:51:48

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren