© 2024 solvo B.V.

Kent iemand Dr. Antonio Benavides?

Hallo, ik heb een vraag over een dokter uit Bolivia, Zuidamerika. Omdat mijn vrouw daar vandaan komt en er bij haar moeder sinds een maand vergevorderde kanker is ontdekt, klampen ze zich aan iedere strohalm vast. Ze kwamen via via op het spoor van Dr. Antonio Benavides. Volgens hem heeft hij medicijnen die elke soort van kanker geneest in ieder stadium. Ik vind dit nogal een heftige uitspraak en vraag me daarom af of dit weer iemand is die mensen wil uitbuiten. Mijn vrouws broer in Bolivia heeft hem bezocht en gevraagd naar mogelijkheden van behandeling voor zijn moeder en naar de prijzen van de behandeling. De dokter was nogal kortaf en zei alleen maar dat er geen vragen moesten worden gesteld, de moeder geen dokter-inmenging mocht hebben en dat de prijs later kon worden besproken. Als iemand hier meer over weet, zou ik het graag horen. De site is in engels en spaans, hier: http://www.antoben.net/ingles/index.php groeten, André, Zweden


Klinkt in mijn oren niet goed.Als er zo'n medicijn zou bestaan dan zou dat toch echt wel bekend zijn?En zijn reactie voorspelt ook niet veel goeds.Bedenk goed dat er veel mensen zijn die een wanhopig iemand valse hoop geven om er zelf beter van te worden... Kijk uit!

label.Geplaatst op 2007-02-24 23:59:39

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren