© 2024 solvo B.V.

Kind, 6 jaar, geent.. en nu.. de Bof !!

Robin heeft de bof.. en goed ook !! Ja, hoe is het mogelijk?? geent en al.. en toch de bof..... 2 weken geleden had hij een ontstoken kies die getrokken moest worden.. omdat die vulling niet goed was gemaakt bij mijn vorige (inmiddels failliet) tandarts... Tjonge wat was ie flink !! geen traan op de stoel.. zo flink , maar wel achteraf een traantje samen met mama.. toen ie zei.. Mama dat deed best heel veel pijn.... Afgelopen week kreeg ik al het idee dat ie wat pijn in zijn keel had.. hij at slechter en schraapte met regelmaat zijn keel.. Sinds gisteren kreeg ik het idee dat ie echt ziek werd.. rooie wangen.. hij was hyper druk en wat tegen de draad... Vandaag klaagde hij over dat een andere kies pijn deed en ook zijn oor deed zeer... Ik bekeek de kies, maar zag niets.. tikte er tegenaan en Robin zei dat het niet zeer deed... Ik dacht.. hmm morgen maar ff een controle foto laten maken bij de tandarts... voordat de ellende met een volgende onstoken kies de kop opsteekt... Vanavond namen de klachten alleen nog maar toe.. ik gaf hem paracetamol en hij viel.. voor zijn doen wat onrustig in slaap. 1,5 uur later werd ie huilend wakker.. ik naar boven.. O o een dikke wang.. ik dacht jee die kies is dus toch ontstoken... ff later.. andere wang werd ook steeds dikker...Hij heeft veel pijn. Mama mijn wang doet zeer.. en mijn tanden en mijn oor en mijn hoofd. Hoe moet ik nu slapen.. op mijn hoofd liggen doet zo\'n zeer. Het lijkt wel bof dacht ik.. maar dat kan toch niet.. hij is toch geent??? Ik kijken op internet.. en wat zie ik.. Akelige verhalen. Kans op hersenvlies ontsteking. Ontsteking van de alvleesklier. Suikerziekte enz enz enz en nog meer ellende. Ik toch maar ff de dokter gebelt. Alles wijst op bof. Morgen maar even langskomen. En nu zit ik beneden achter de comp.. super ongerust te wezen.... Robin slaapt eindelijk na veel huilen en troosten. Wie kan me wat meer vertellen over de bof of wie heeft er ervaring mee? Wie kan me evt wat geruststellen of tips geven... Butterflysflower, Annet


kan je helaas weinig vertellen. alleen dat ik vroeger ook de bof heb gehad en niks eraan overgehouden. op internet krijg je veel informatie, maar die kan ook ongerust maken. ter vergelijking: bij medicijnen worden ook alle voorgekomen bijwerkingen gemeld, maar de meeste mensen hebben nooit ergens last van. groetjes

label.Geplaatst op 2006-02-06 15:08:11


Mijn dochter van toen ook 5 jaar, had ook de bof en is erg ziek geweest hiervan. maar.......... ze is nu 16 jaar en heeft nooit ergens klachten of problemen gehad wat te wijtten was aan de bof tot nu toe. Je kind Wel goed in de gaten houden op complicatie's natuurlijk, maar meer kun je echt niet doen. ( ook mijn dochter was ingeent ) beterschap.

label.Geplaatst op 2006-02-06 17:36:16

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren