© 2024 solvo B.V.

Klacht indienen: ja -of -toch nee?

Als je een klacht wilt indienen, wat gebeurt dan verder? Ik was bij de dokter in ziekenhuis Lichtenberg Amersfoort en die dokter was al geirriteerd toen ik kwam. Nou, dacht ik, hoe moet ik nu gaan praten over mijn pijn die ik voel als die dokter gewoon het niet wil horen? Die dokter luisteert helemaal niet wat ik zeg en ik moest terug naar huis met mijn pijn. Mijn eerste gedachte was - ik ga klacht indienen. Nu twijfel ik of het zin heeft.


hallo, dat de dokter niet wilde luisteren naar uw verhaal is natuurlijk niet goed. ik denk wel dat het verstandig is om eerst opnieuw met die dokter te gaan praten en aan te geven dat u het gevoel hebt dat er niet naar u geluisterd is en u zo niet verder komt met uw klachten. doet de dokter dan nog steeds zo dan is het zeker verstandig dit aan te geven bij de klachtencommissie van het ziekenhuis. u bent dan uw onvrede hierover kwijt en misschien zijn er wel meer klachten over die dokter.u kunt voor uzelf daarna naar een andere dokter gaan met uw pijnklachten natuurlijk. succes

label.Geplaatst op 2007-12-24 23:26:09


volgens mij mag je altijd vragen om een second opinion en dan krijg je andere dokter te zien. succes

label.Geplaatst op 2007-12-29 22:04:34

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren