© 2024 solvo B.V.

Klachten bij in slaap komen

Sins enkele weken heb ik vreemd eklachten bij het in slaap komen. Elke keer als ik bijna in slaap val, krijg ik een gevoel in mijn buik alsof ik zenuwachtig ben. Daarbij lijkt het te tollen in mijn hoofd. Hierdoor kom ik echt niet in slaap. Overigens, zo\'n aanval als ik bijna slaap, duurt enkele seconden, maar ben dan wel meteen weer helemaal wakker (waarna de klachten er overigens niet meer zijn, tot het moment dat ik weer bijna in slaap val) Ik ben nu zeer angstig, iemand enig idee?


Ik heb ook al lange tijd het zelfde probleem. Ik ben er achter gekomen dat ik onbewust of bewust weggeduwd, toch heel erg zat met iets uit mijn verleden. Telkens als in bijna slaap dan schrikt mijn lichaam zich rot en dan ben ik wakker. Ook bang net als jij. Je zou je eens moeten afvragen of er iets is waar jij bang voor bent en wat je dwars zit. Dit kan best moeilijk zijn omdat wij mensen soms dingen uitblokken. Is er mischien iets waar je tegen op ziet? Heb je ergens de controle over verloren?Of is er iets gebeurd vroeger wat nu onbewust omhoog komt. Als dit alles niet het geval is dan kan je altijd naar je huisarts gaan. Ik hoop voor je dat je snel weer lekker zal slapen wand ik weet hoe zwaar het is om dit te hebben. Groeten en sterkte.

label.Geplaatst op 2006-11-10 19:21:50

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren