© 2024 solvo B.V.

Klachten verduidelijken (slokdarm)

Nu na een paar weken lijk ik mijn klachten te kunnen lokaliseren. Als ik iets eet of drink (zelfs als ik mijn eigen spuug inslik) lijkt het tijdelijk voor de ingang van de maag te moeten \"wachten\". Zodra ik druk zet, alsof ik op de wc zit, komt er lucht omhoog en schiet het eten verder. Daarnaast ook regelmatig half verteerd voedsel in de mond of zuur. Herkent iemand het bovenstaande?


ben je al naar de huisarts geweest hiermee? je vertelde wel dat je een stressvolle periode hebt, maar dit kun je dan toch bij de huisarts erbij vermelden. is nu alleen maar extra stress dat je je hierover zorgen maakt. succes

label.Geplaatst op 2006-05-25 14:06:05

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren