© 2024 solvo B.V.

Klutser aanval!?

Mijn stiefvader is een aantal jaar geleden geopereerd en moest daarbij een hoge dosis narcose toegediend krijgen omdat hij heel erg resistent bleek te zijn. Nu heeft hij zogeheten \\\"klutser-aanvallen\\\" die er voor zorgen dat hij 5 a 15 seconden eventjes van de wereld is. Nu is mijn vraag of iemand een \\\"precieze\\\" toedracht weet en of er dingen tegen te doen zijn?


Nog nooit van zoiets gehoord!Ken wel de cluster hoofdpijn,maar dat is niet wat je bedoeld denk ik. Wie heeft er verteld dat dit door een narcose kan komen?Kan diegene dan ook niet uitleggen wat er precies aan de hand is!?

label.Geplaatst op 2005-12-21 13:49:14


beste a\'tje ik heb uw berichtje zitten lezen het lijkt haast dezelfde ziekte als ik heb, want ik ben in 2003 ook geopereerd aan mijn hart met 6 omleidingen. Ze zijn 7 uur bezig geweest en sinds die tijd ben ik ook duizelig en weet ik een aantal seconden niet meer wat ik moet doen als ik ergens mee bezig ben. Eerst dacht men dat het met mijn hart te maken had, maar dat is toen goed nagekeken ,toen hebben ze mij naar de oorarts gestuurd. Daar hebben ze mij weer een poos geleden geopereerd maar dat was het ook niet nu ben ik weer onder behandeling van kno arts die daar meer van afweet en nu moet ik een evenwichtstest doen in januari. In februari moet ik ook naar de neuroloog om te kijken of hij wat kan ontdekken.

label.Geplaatst op 2005-12-24 12:19:55


Hallo Cor, Bedankt voor je reactie, en ja mijn stiefvader heeft 12 uur onder het mes gelegen, dus ook wel een lange tijd. Als je wilt kun je mij dan op de hoogte houden betreffende die evenwicht test die je moet doen. Al vast bedankt.

label.Geplaatst op 2005-12-27 07:59:45


hier nog een klein berfichtje van mij ik zal zeker u op de hoogte houden. PS. nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst aan u allen. cor5

label.Geplaatst op 2005-12-27 11:43:24


Een bij de ingreep aanwezige arts zij dat het door de narcose komt, en als ik het me goed herinner een soort van epileptische aanval. Maar dan vraag ik mij af waarom zoveel narcose toedienen als men (misschien) weet dat dit soort dingen er van kunnen komen.

label.Geplaatst op 2005-12-21 14:25:19

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren