© 2024 solvo B.V.

Knie

Verleden week werd ik ineens wakker met een dikke knie. Toen zei de dokter: overbelasting, rust houden. Maar ik heb 4 kinderen en moet het huishouden doen. Ik heb wel rustigaan gedaan. Nu werd ik vandaag wakker. Ik kan niet meer lopen met dat been en ik kan die knie niet buigen, anders doet het pijn. De dokter zei: kom maar langs. Maar dat kan niet want ik kan niet lopen. En ik kan niet autorijden met die knie. Toen ik weer belde zei ze dat ik bedrust moet houden en rekverband eromheen moet. Maar ik heb 4 kinderen, en die kunnen elkaar wel uit school halen,maar voor de rest moet ik alles doen. De dokter zei: dan moeten je man en je oudste kinderen maar koken, afwassen, wassen en het huis doen. Makkelijk gezegd. Mijn enigste dochter is 6 en kan natuurlijk niet het hele huishouden doen voor 6 mensen. Mijn dokter begrijpt dat niet. Ik weet dus zeker dat als ik niks doe, dat het een vreselijke puinhoop wordt, waar ik over een week niet meer tegenop kan werken. Mijn man werkt en kan geen huishouden, wel boodschappen, dat gaat hij ook doen, na afloop van het werk. Wat zou ik hebben?


Hoi Ahmida, Ik kan me voorstellen dat je behoorlijk baalt over hoe de huisarts zich opstelt tegenover jou. Dat zo\'n huisarts niet snapt dat je nog een gezin draaiende te houden hebt. Als ik jou was, zou ik eens gebruik maken van de huisartsenpost. Gewoon naar hun bellen buiten de spreekuurtijden van je huisarts. Dan zal je wellicht met een andere huisarts te maken hebben die (hopelijk) anders tegen jouw klachten aan zal kijken en je doorstuurt voor verder onderzoek. Want zoals het nu gaat, gaat het natuurlijk niet goed. Dus actie ondernemen. Desnoods vanavond al contact opnemen met de huisartsenpost, duidelijk aangeven dat je zoveel pijn hebt en niet kan wachten tot morgenochtend om naar je eigen huisarts te gaan. Hoop wel voor je dat je vervoer kan regelen. Sterkte en succes verder en ik ben zeer benieuwd hoe het verder met je zal gaan. Hoop dat je ons op de hoogte wilt blijven houden.

label.Geplaatst op 2004-09-20 18:03:45

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren