© 2024 solvo B.V.

Knobbeltje bij oor

Hallo, ik ben 16 jaar. Sinds laatste paar dagen is er een knobbeltje ontstaan op mijn hals, net achter mijn oor. Ik wist niet wat het was. Ik dacht aan dat ik laatst in het zwembad een soort horzelbeet voelde maar ik weet niet zeker of het op de plek was waar nu het knobbeltje zit. Het zit onder mijn huid dus mijn huid kan ik er gewoon overheen bewegen. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn, of het echt een horzelbeet is of dat het iets anders zou kunnen zijn. PS. Als ik er op druk is het gevoeliger als aan de andere kant maar ik heb er zo geen last van. Geen jeuk of andere pijn.


Het kan misschien een opgezette lymfeklier zijn. Een aantal jaar geleden heb ik op dezelfde plek (in de nek vlak achter het oor) een knobbeltje gehad, en dat bleek na een bezoek aan de huisarts een opgezet kliertje te zijn. Als het knobbeltje er blijft zitten zou ik even langsgaan bij de huisarts.

label.Geplaatst op 2005-09-14 19:39:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren