© 2024 solvo B.V.

Koude ledematen

Ik heb al enige maanden last van koude ledematen. Als ik sávonds naar bed ga, dan lijkt het of ik zo uit de koelkast kom, alleen mijn buik/rug en hoofd zijn warm, maar benen en armen zijn steenkoud. Het waterbed is warm, maar toch duurd het zeker een uur voordat mijn ledematen opgewarmt zijn, en enigzins prettig aanvoelen. Ik heb er geen pijn aan, dus wil niet gaan zeuren bij de huisarts. Mischien dat iemand van het forum er iets meer over weet te vertellen.


Mijn man heeft dit ook en dat komt door een slechte doorbloeding.

label.Geplaatst op 2005-02-11 21:39:00

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren