© 2024 solvo B.V.

Krakende nek

Sinds enkele weken heb ik last van een krakende nek, zowel bij het bewegen van link naar rechts als van boven naar beneden. Het doet totaal geen pijn maar het is een erg vervelend geluid. Iemand een idee?


Kraakbeen. Drink/eet je wel genoeg calcium producten?

label.Geplaatst op 2006-08-21 07:58:18


Kan goed zijn dat dit niet het geval is! Ik zal eens proberen om meer calcium tot mij te nemen. Pijnlijk is het niet maar vervelend wel elke keer dat geluid. dank in elk geval!!

label.Geplaatst op 2006-08-21 09:59:24


hallo Ik heb er ook last van.. de ene keer meer dan de andere door meer met de nek te bewegen schuurt het kraakbeen.. Kan totaal geen kwaad groetjes Emmy

label.Geplaatst op 2006-08-25 18:16:21


Nee maar het is wel enorm vervelend. daarnaast lijkt het zelfs af en toe of de nek kraakt als ik slik of diep inadem.

label.Geplaatst op 2006-09-11 08:42:35


Zou het eventueel kunnen dta mijn oren verstopt zitten zodat ik het kraken wat waarschijnlijk al langer aanwezig is, nu duidelijker hoor?

label.Geplaatst op 2006-10-18 12:48:57


Het kraken van je nek kan ook veroorzaakt worden door stijve/stramme spieren. Meestal werkt het al als je iets aan sport doet of je wat meer ontspant. Als je er lang last van houd is het vestandig om je huisarts te bezoeken, die kan je doorverwijzen.

label.Geplaatst op 2006-11-19 16:43:32

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren