© 2024 solvo B.V.

Kramp

wat is er te doen aan kramp in de schouder?


Ligt eraan wat voor kramp, ligt eraan of het spier of bot gerelateerd is.

label.Geplaatst op 2006-06-20 07:51:03


tijdens de kramp in de schouder kan ik mijn arm niet meer bewegen en krimp ik helemaal in elkaar van de pijn. het is net of alle spieren dan krimpen.

label.Geplaatst op 2006-06-20 20:44:03


Jolanda, ik ken het maar al te goed.. die krampen. ik heb ze heel erg in mijn rug gehad en nu nog steeds in mijn benen. Gek wordt je er van! Wat mij goed helpt is Airnergy therapie (http://www.airnergy-soest.nl) in heftige tijden moet het bij mij iedere dag, maar normaal is 3x per week voldoende. Zoek een airnergy-therapeut bij jou in de buurt en overleg daarmee. Succes er mee en laat nog een keer horen of je wat aan mijn berichtje hebt. groetjes, Marlies

label.Geplaatst op 2006-07-21 12:06:12

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren