© 2024 solvo B.V.

Kramp in Anus

Hallo, Héél soms krijg ik opeens een soort kramp in mijn anus. Het is hetzelfde ongeveer als kramp in de kuit. Ik denk dat de kringspier verkrampt. Het is héél pijnlijk en duuurt ± half uur. Herkent iemand dit en heeft het ook een naam?? Groet, Charmilla


Hoi ik ken dat wel. Het is een plotselinge hevige pijn in de anus. Ik heb het eigenlijk alleen 's nachts. Ik schrik dan wakker en het duurt dan een hele tijd voor ik weer van de pijn af ben. Ik zou alleen eht niet weten wat ik er aan kan doen. Ik heb het nog nooit met de huisarts besproken of zo. Misschien is dat toch een plan. Maar het is niet vreemd. Het komt meer voor Groetjesssss

label.Geplaatst op 2004-05-08 23:45:32


Ik heb het ook vrijwel alleen 's nachts. Ik probeer altijd te poepen, zodat mijn endeldarm ontspant. Ik ben al twee keer flauw gevallen van de pijn, dus nu blijf ik maar in bed liggen en probeer te ontspannen door licht drukbeweging te maken en wacht tot het over is.Heb wel last van aambeien, maar ook toen ik jong was had ik deze kramp al. Ben blij dat er meer mensen die dit hebben!! Pijntje

label.Geplaatst op 2004-07-12 21:55:11


Hallo, Zie dat je dit berichtje in het forum al jaren geleden gestuurd hebt, maar is bij jou al duidelijk wat dit is/was? Ben heel benieuwd, ik heb dus dezelfde klacht. Groeten Nicole

label.Geplaatst op 2008-03-02 13:13:01


Hallo Groovy, Bedankt voor je snelle antwoord!!!! Ja, bij mij is het ook meestal 's nachts. Wat vreemd dat je hier eigenlijk nooit iets over leest of hoort hé? Het staat ook niet in een Medische Encyclopedie of zo. Groetjes, Charmilla

label.Geplaatst op 2004-05-09 07:35:35

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren