© 2024 solvo B.V.

Kramp.

Wie kan mij zeggen hoe het komt, dat ik vaak op het einde van de nacht, als ik in bed ligt plotseling kramp krijgt in rechteronderbeen (kuiten). Dit is iets van het laatste jaar. Vroeger had ik er nooit last van. Gr Fons.


Misschien magnesium tekort? Of overbelasting?

label.Geplaatst op 2006-09-18 22:47:24


Ik heb dezelfde klachten (gehad?) en uiteindelijk bleek mijn schildklier te traag te werken. Daardoor worden de afvalstoffen in je spieren slecht afgevoerd en dat veroorzaakt krampen. Bij mij zo erg, dat ik er spierscheurtjes van kreeg. Ik slik nu Euthyrox en het lijkt of de klachten minder worden. Sterkte verder.

label.Geplaatst op 2007-01-05 20:31:30


hai! Nou wil het geval dat ik afgelopen nacht dus kramp had in mijn linkerkuit en vanmorgen bij het wakker worden bleek dus dat ik een verdikking in mijn knieholte had!! als het er morgen nog zit ga ik naar de dokter !!!! want ik weet echt niet waar dat nou vandaan komt!! gr dwaas

label.Geplaatst op 2007-06-28 21:22:09

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren