© 2024 solvo B.V.

Kuit blessure

Hallo allemaal! Ik weet niet of er hier iemand is die mij kan helpen maar ik probeer het gewoon! Ik heb een vrij harde klapper gemaakt met het skien, was even sprake van een mogelijke breuk maar dat was niet het geval.. . Mijn spieren in rechteronderbeen hebben hier ook een flinke tik door opgelopen. Ik denk een soort overstrekking naar voren toe (zeg maar over de voorste rand van mijn skischoen) waardoor ik de eerste dagen veel last heb gehad van kramp/spierpijn in mijn kuit. Nu ruim een week later gaat het een stuk beter maar elke keer als ik gezeten heb of gelegen en ik ga weer staan krijg ik een kramp in mijn kuit ...trekt na ongeveer 10 sec weer weg maar doet wel irritant veel pijn.,Heb ook niet het gevoel dat dit minder wordt ...eerder erger.. Ook \'s nachts als ik slaap en mijn tenen naar boven beweeg of mijn been verplaats krijg ik die kramp.... Duidt dit op een spierscheurtje of iets dergelijks en hoe kom ik hier weer zo snel mogelijk van af? Iemand een idee..? Vriendelijke groet Tijs

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren