© 2024 solvo B.V.

Lactose-intolerantie en anticonceptiepil

Hallo Ik ben lactose-intolerant (aangeboren ernstige vorm) en volg nu ruim een jaar een lactoseVRIJ diëet (niet beperkt, want ik reageer heel heftig op kleine spoortjes). Nu ben ik destijds ook gestopt met de anticonceptiepil (microgynon30) omdat deze als vulmiddel lactose bevat. Nu wil ik graag weer aan de pil. Andere optijs zoals spiraaltjes e.d vind ik niets. Mijn vraag is of iemand weet of er ook anticonceptiepillen zijn die geen of weinig lactose bevatten? Groeten Marije


dit kun je het beste bij de apotheek of je huisarts navragen. succes

label.Geplaatst op 2006-08-27 19:27:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren