© 2024 solvo B.V.

Lage bloeddruk / hypotensie

Ik heb veel last van een lage bloeddruk en kan eigenlijk niet normaal functioneren.Ik ben 18 jaar en al 5 jaar ben ik bestempeld als ME patient maar een drie-tal maanden geleden werd voor het eerst mijn bloeddruk gemeten en die was 80/60. Sindsdien heb ik een bloeddruk meter om te kunnen zien of mijn klachten inderdaad met die bloeddruk te maken hebben. Ik kan \'s morgens slecht wakker worden en toen heb ik een aantal keren mijn bloeddruk gemeten en was die 70/50. Heeft iemand hier ervaring mee en zijn er medicijnen voor. Met eten lukt het niet, dat probeer ik al. Gr. Senna


Hallo Senna, lage bloeddruk is erg lastig. Meer zout eten helpt niet, zoals er weleens gedacht word :-) Jáááren geleden heb ik daar ook een poos last van gehad, ik heb toen dihydrogot gekregen. Maar ik heb een link voor je opgezocht;http://www.consumed.nl/database/groepen/grp.php3?id=95 kun je zelf even kijken. Veel sterkte, groetjes Misty

label.Geplaatst op 2004-01-08 21:06:25


hllo misty, je helpt mij ook erg met dit bericht, ik heb al jaren last van een te lage bloeddruk met alle gevolgen van dien (flauw vallen) mij werd keer op keer verteld dat ik meer zut moest gebruiken en dat er verder niets aan te doen is... ik ga hier nu zeker mee naar mijn huisarts gr kyrsten

label.Geplaatst op 2006-02-19 23:20:00

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren