© 2024 solvo B.V.

Lage rugpijn smorgens

Hallo ik zit al geruime tijd met het probleem dat ik smorgens als ik opsta heel veel last heb van lage rugpijn het is zo erg dat ik me bijna niet kan aankleden ,het vreemde is echter dat de pijn na ongeveer een uurtje helemaal weg is ,wie heeft heir ervaring mee? .


Het kan wel eens met volle darmen te maken hebben.

label.Geplaatst op 2006-09-28 22:12:39


Hoi, Lijkt me meer een probleem met het matras? Een vochtig huis kan ook problemen geven, in ieder geval bij mij. Ik heb een vochtvreter onder mijn bed staan en zodra deze op is heb ik gegarandeerd weer pijn tussen mijn schouderbladen bij het opstaan, vanwege een vochtig matras. Een nieuwe eronder en de pijn is weer weg!!! Altijd het proberen waard!!!! Succes. Louise.

label.Geplaatst op 2006-09-29 11:38:03


Ik heb vroeger ook dergelijke klachten gehad en toen bleek het te liggen aan een SI-gewricht bij de heup wat vast zat. Nadat ik een behandeling had gehad bij de fysiotherapeut verdwenen de klachten na enige weken en kwamen ook niet meer terug. Ik had er ook altijd het meeste last van 's nachts en in de vroege morgen bij het opstaan. De pijn werd vaak 's nachts zo heftig dat ik er wakker van werd, soms ver voordat mijn wekker af liep. Het komt door lang stil liggen in dezelfde houding. Na het opstaan duurde het ook altijd een uurtje voordat de pijnklachten weg trokken. Veel sterkte gewenst.

label.Geplaatst op 2006-10-05 11:54:18

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren