© 2024 solvo B.V.

Latex allergie en voedsel allergie ???

Hoi, Ik weet sinds enkele jaren dat ik overgevoelig ben voor Latex. Dit varieert van huiduitslag bij korte aanrakingen tot zwellingen van het lichaamsdeel en duizelig worden bij een langere aanraking. Echter nu lees ik op internet dat Kiwi een kruisallergie kan geven met latex. Nu ben ik gisteren uit eten geweest en kreeg ik een kiwi. Deze heb ik gegeten en niet lang daarna kreeg ik hevige hoofdpijn. (ik was hier nog niet bekend mee dat kiwi een kruisallergie kon veroorzaken. Ik dacht de hoofdpijn door het roken kwam van mensen om mee heen. Ik liep naar de serveerster voor een paracetamol en werd helemaal misselijk (alsof ik te veel had gegeten) en duizelig. Vandaag heb ik nog steeds een zwaar gevoel in mijn hoofd en met een paracetamol wil het niet wegtrekken. Tevens heb ik diaree gekregen. Kan dit iets met elkaar te maken hebben??


Geachte, Wat jammer dat je zo'n verschrikkende situatie heebt meegemaakt. Echter, je bent niet in staat om te confronteren en in plaats daarvan ben je zelfs iets aan het doen wat je niet zou moeten doen. Heh, heh. Dat lijkt wel alsof je naar de wc moet, maar in plaats daarvan ga je een hele boel snoep eten. Dat zou best een goed verband kunnen zijn. Niet alles dat op het internet staat is waarheid. Je zou moeten kijken wie het geschreven heeft. Wie is de bron. Als je de persoon kent stuur hem dan een email. Een individu kan al hoofdpijn krijgen als hij alleen in gedachten is. Als je in je gedachten bent gaan denken is het reaktieve verstand en zou je hoofdpijn kunnen krijgen. Zodra je weer bij bewustzijn bent ben je weer gezond.

label.Geplaatst op 2007-01-11 16:07:04


Een allergie is het reaktieve verstand. Iets dat in Latex zit kan ook in kiwi zitten, maar het wordt ingeschakeld door het reaktief verstand. Het kan ook worden ingeschakeld door een afstandbediening of een televisie. En het kan worden ingeschakeld door een handvat van een fiets, maar het wordt ingeschakeld door het reaktieve verstand. Als je voortdurend bij bewustzijn bent heb je geen last van allergieen. Het kan zijn dat je na 10 jaar niet meer allergisch bent, omdat je het reaktieve verstand dat je toen had kwijt bent. Maar het kan ook zijn dat je veel meer allergieen hebt gekregen, doordat je veel meer pijn hebt gekregen in je reaktieve verstand. Laten wij uitgaan van de eerste.

label.Geplaatst op 2007-01-11 16:21:49


Hallo dat klopt er zijn meer voedingsmiddelen waar je een kruisallergie voor kunt hebben zoals oa.appel,perzik,passievrucht,banaan,meloen,abrikoos,meer daarover kun je vinden op WWW.allergologie.nl(latex in opmars)Je kunt reaktie krijgen in de vorm van eczeem,maag-darmstoornissen,luchtwegklachten,of zelfs een levensbedreigende anafylaxis.Het is raadzaam om je laten testen bij een natuurgeneeskundige die kan direct zien waar je op reageerd.En daar komen geen prikken/naalden aan te pas.Een reguliere test in een ziekenhuis geeft maar summier resultaat.Succes ermee!

label.Geplaatst op 2007-02-19 11:37:34

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren