© 2024 solvo B.V.

Licht in hoofd, moe, misselijkheid.

Sinds anderhalf jaar heb ik last van licht gevoel in mijn hoofd. Ik ben nu 16 jaar, gebruik de pil, rook 3 jaar en heb een relatie van 28 maanden. Vaak in weekenden kan ik moeilijk opstaan, zonder dat ik de vorige avond uit ben geweest voel ik mij altijd brak. Als ik al iets ga ondernemen (ben vaak te moe) wordt ik vaak misselijk en licht in mijn hoofd. Soms leidt dit tot flauwvallen, (eerst wordt ik misselijk, warm en koud gevoel, ga zweten). Heb ook vaak angst dat ik me niet lekker ga voelen en/of ga flauwvallen waardoor ik altijd tegen iets ondernemen opzie. Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest en heb bloed laten prikken. Mijn bloed is goed en mijn huisarts zegt dat het gewoon bij mijn leeftijd hoort. Dit is natuurlijk voor een groot deel onzin. Ik vraag mij heel erg af wat ik mankeer en wat ik hiertegen kan doen. Ik heb niet het idee dat het door mijn pil komt want ben al vaak overgestapt, heb nu Yasmin. Ook heb ik niet het idee dat het door roken komt want \'s ochtends rook ik niet want ik weet van mezelf dat ik ook hier licht in mijn hoofd van word. \'s middags en s\' avonds heb ik nauwelijks last van dit probleem. Laten we zeggen wanneer ik al \'op dreef ben\' Voel ik mij gewoon goed. hoop dat jullie mij suggesties kunnen bieden. Groetjes Celine