© 2024 solvo B.V.

Liezen & onderbuik

Hallo mijn naam is geert en heb een vraag aan die genen die net als ik last heb(ben) van de onderbuik en liezen voornamelijk de rechter liez. Ik ben nu al 19 weken aan het dokteren van alle onderzoeken gehad zoals echo onderbuik en liezen bloed afgenomen 1 keer bijna in het ziekenhuis beland urine na laten kijken spuit in de rechter liez gehad en als laatste een MRI scan maar helaas niks gevonden. Wie heeft dit ook of heeft dit gehad en heeft misschien een oplossing,voor deze problemen. groetjes geert b


Hallo Geert, hebben ze ook al eens naar je rug gekeken?? Bij een afwijking laag in de rug kun je namelijk klachten krijgen in de liezen en onderbuik. Misschien eens even vragen, ook al heb je geen pijn in je rug. Hopelijk heb je hier iets aan, ik ken namelijk het verschijnsel :-) uit eigen ervaring. Groetjes Caressa

label.Geplaatst op 2004-02-06 12:50:15


Alleen lijkt mij dat rugaandoeningen op de MRI wel te zien zouden zijn geweest. Maar vragen kan nooit kwaad.

label.Geplaatst op 2004-02-14 05:49:32

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren