© 2024 solvo B.V.

Likdoorn vasculair.

Hallo allemaal, Bij deze wilde ik iets navragen over likdoorns. Ik heb een grote likdoorn onder de bal van mijn voet. Hier loop ik al 7 jaar mee. Vele pogingen om deze likdoorn te verwijderen zijn mislukt. Van zalfjes tot cremes, en van orthopeed t/m pedicures heb ik afgereisd om de likdoorn te laten verwijderen. Nu heeft mijn pedicure mij verteld ik waarschijnlijk een Vasculair likdoorn heb en dat hier een chemisch middel voor is waar ze pakkingen van maken die dit soort likdoorns verwijderen. Het is onmogelijk om de pitten van deze likdoorn te verwijderen, daar er 3 pitten in 1 likdoorn zit maar die zo diep zitten dat ze niet verwijderd kunnen worden. Weet iemand hoe dit chemisch middel heet???? Alvast heel hartelijk bedankt! Rene.A P.s. poliklinisch laten verwijderen zie ik als laatste optie!

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren