© 2024 solvo B.V.

Litteken

ik heb mijn schouder en mijn sleutelbeen uit de kom gehad voor 4maanden gelden. maar ik ben voor drie jaar gelden ook al eens aan die schouder geopereerd en nu begint mij dat litteken zeer te doen. wie weet wat ik hier aan kan doen? moet ik dat ook aan geven aan mijn therapeut?


ik ben daar ook in de buurt geopereerd en bij mij is die pijn vanzelf weggegaan

label.Geplaatst op 2006-03-10 22:27:42


hoi jolanda Ik weet niet of je litteken ook verdikt is en rood bv. Wat je anders eens kan bespreken met je arts of scarban iets voor je is. Dit is een pleister tegen verdikte/pijnlijke littekens. Je moet het langzaam opbouwen(zie bijsluiter) en geduld hebben, maar het kan je liteken zeker mooier en hopelijk minder pijnlijk maken. Succes lilian

label.Geplaatst op 2006-03-11 11:34:43

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren