© 2024 solvo B.V.

Littekenbreuk-operatie

Wie heeft ervaring met een littekenbreukoperatie, ik sta namelijk voor de keus, een kijk-operatie of een zogezegde open-operatie, dit is het gevolg van 3 vrij forse ingrepen via de buik, maar heb nu best wel veel pijn aan deze 2 littekenbreuken en wil mij dus laten helpen. Wie kan/weet de voor- en/of nadelen van deze operatie\\\'s. Bij voorbaat dank, Ron


Hallo Ron je bericht gelezen ik heb 14 dagen geleden een wondbreuk operatie ondergaan, de breuk was het gevolg van een eerdere buikoperatie op de plaats waar de stoma gezeten had was een breuk ontstaan, gevolg een grote bult op mijn buik, ik moest elke morgen voordat ik opstond voorzichtig mijn ingewanden voorzichtig mijn buik induwe de operatie moest gebeuren,anders zou ik een beklemde breuk kunnen krijgen met alle gevolgen van dien,het gaat nu weer priema en gisteren zijn de hechtingen weer verwijderd,de operatie gebeurd onder algehele narcose en de ziekenhuis opname 1 a 2 dagen sucses

label.Geplaatst op 2004-03-12 16:08:07


hallo ik heb een wondbreuk zoals de chirurg het noemde,na 2 buik operaties met stoma en een gal operatie heb ik een aardig dikke buik met een bult over gehouden.mijn vraag is wat is daarvoor de oplossing,de dokter had het over een matje inbrengen en hoelang na de operatie en ziet het er beter uit

label.Geplaatst op 2007-08-06 21:52:06

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren