© 2024 solvo B.V.

LONGEN

Hallo ik ben Daphne en ben 32 jaar. Ik heb een aantal klachten die niks met elkaar te maken hebben en loop bij de dokter in en uit. Voel me soms echt een zeikerd. Op het moment heb ik sinds een week of drie last van hoesten, slijm, pijn op de borst en een stekende pijn in mijn schouderblad (rechts). Ik durf niet naar de dokter omdat er in principe toch niks uitkomt. Heb nu inmiddels wel een antibioticakuurtje gevraagd voor een bronchitis omdat de klachten overeenkomen. Mijn grootste angst is de diagnose longkanker. Ik krijg het al benauwd bij het idee. Ik ben een rookster en vindt het ontzettend moeilijk om te stoppen. Heb uit angst al heel wat pogingen ondernomen. Ik wil graag een longfoto laten maken maar heb gehoord dat dat ook niet altijd uitsluitsel geeft. Wie heeft hetzelfde probleem of klachten en kan mij geruststellen of raad geven. Ik ben nog al angstig aangelegd als het gaat om kanker en zeker longkanker. Ik ben ontzettend bang dat de kalchten die ik heb hierop kunnen wijzen. bedankt alvast voor jullie reactie en het lezen en serieus nemen van mijn verhaal Daphne


Dit zijn geen klachten van longkanker. Ook ben je nog erg jong voor longkanker. Maar ik begrijp het niet. Als je nou zo'n angst hebt? Waarom stop je dan niet? Probeer jezelf daar dan eens goed voor te motiveren.

label.Geplaatst op 2005-05-10 17:42:26


het hoeft geen longkanker te zijn het kan ook richting astma zijn, dat begon bij mij ook zo, bij het idee longkanker moet je niet lang stil staan, ik weet hoe het is als je zovaak naar dokter gaat en je ken wel bijna een abonement er op nemen (spreek uit ervaring) het is erg vervelend maar jij hebt er niet voor geleerd en hij/zij wel. zo moet het maar zien. misschien valt de diagonose wel heel erg mee en heb je voor niks tegen aan zitten hikken om weer naar huisarts te gaan. ik raad het je aan om wel te doen. bij mij is door het roken astma opgebouwd. heel veel suc6 ermee

label.Geplaatst op 2005-05-26 18:29:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren