© 2024 solvo B.V.

Lopende neus in kou

Hallo iedereen Ik ben hier nieuw en ik had graag een vraagje gesteld. Wanneer ik buiten kom in de kou, krijg ik steeds een lopende neus (snotneus). Dan moet ik minstens om de tien minuten mijn zakdoek gebruiken. Ook bij het leveren van inspanningen. Dit is redelijk irritant voor mij en waarschijnlijk ook voor andere mensen. Graag had ik hier meer informatie over geweten en of ik hier iets tegen kan doen buiten zodat ik minder zakdoeken moet wassen daarna. Van zodra ik nog eens op bezoek ben bij mijn huisarts zal ik deze vraag zeker en vast eens aan hem stellen. Dank bij voorbaat voor reacties


hier hebben meer mensen last van, waaronder ikzelf. komt door "irritatie" van het slijmvlies. overgang van warm/koud. net als niezen en kriebelhoest kan ontstaan bij rook, parfum, haarlak, enz groetjes

label.Geplaatst op 2005-12-10 20:34:32


Hallo Kenns, ik heb dat ook als ik buiten kom. en echt storend vind ik dat omdat ik jonge"vrouw" ben. Vertel eens als je bij de dokter bent geweest wat hij er over vertelde? groet

label.Geplaatst op 2005-12-28 23:38:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren