© 2024 solvo B.V.

Loszittend slijmvlies in de mond

Ik heb nu al zeker drie weken elke ochtend ongeveer een half uur na het tanden poetsen loszittende stukken slijmvlies achter mijn onderlip. Het stuk tussen mijn onderlip en het tandvlees van mijn onderkaak lijkt wel elke dag compleet te vernieuwen/vervellen. Het is heel lastig. Grote flarden slijmvlies hangen los en als ik wil praten of in ieder geval mijn tong beweeg, plakken ze er aan en hangen tussen mijn tong en eerder genoemd gedeelte van mijn mond. Na een tijdje en ook als ik iets warms drink raken ze los en kan ik ze uitspugen. Dat duurt tot de lunch(Ik weet dat het niet gezond is, maar ik ontbijt niet. Kan er maar niet aan wennen), daarna heb ik er tot de volgende morgen geen last meer van. Weet iemand hoe dit komt? Kan het door gebrek aan een of andere vitamine zijn? Ik poets niet anders dan dat ik mijn hele leven al doe en aan dat gedeelte komt mijn tandenborstel ook niet.


Ik heb dit ook altijd sochtens hele grote bonken zitten aan me gehemelte vast en het is ook bruin en vies, Ik was er ook mee naar de dokter gegaan en hij zei dat ik bronchites had omdat ik het ook altijd sochtends benauwd heb. dus ik heb n antbiotica kuur gehad en heel af en toe nauwelijks zelf heb ik er nu last van

label.Geplaatst op 2005-09-07 21:12:26


Het is nu bijna drie maanden geleden dat ik dit bericht plaatste. Ik dank Mandylyn voor de reactie, maar dat is niet wat ik bedoelde. Ik heb het niet over snot die loskomt na bijv. ontsteking van de sinussen of zo. Ik heb het helemaal niet over snot, maar gewoon slijmvlies. De binnenkant van mijn mond die los laat. Ik heb er nog steeds en steeds meer (nu mijn hele mond)last van. Opvallend is dat het alleen \'s ochtends gebeurt, na het tandenpoetsen en dan de hele morgen blijft loskomen. Net alsof mijn mond elke dag helemaal vervelt van binnen. het is niet bruin of groen, maar melkwit. Het zijn echt stukken slijmvlies die loskomen. Je kunt het met flarden lostrekken. IS ER ECHT NIEMAND DIE WEET WAT IK ER AAN KAN DOEN??? Ik wordt er niet goed van dat als ik mijn mond open doe om met iemand te praten er slierten slijmvlies in mijn mond hangen. Ik ben niet zo een type die steeds naar de huisarts vliegt, maar als niemand hier iets van afweet, zal ik toch maar naar de huisarts gaan.

label.Geplaatst op 2005-11-02 10:31:08

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren