© 2024 solvo B.V.

Maagband

Hoi allemaal. Al een aantal jaren zit ik met een groot overgewicht. Ik heb voor mijn gevoel al genoeg gedaan om af te vallen. Nu zit ik er over na te denken om een maagband te nemen. Kan iemand me vertellen wat de voor en nadelen zijn? En waar worden zulke operaties gedaan ? Mocht je meer info hebben kun je me wel mailen. Martijn.


Een maagband is iets waar je niet 1.2.3.even over moet beslissen.Mijn kleindochter is er aan geholpen in België,alleen maar problemen met ontstekingen is ze na de behandeling al 5a6 keer weer opgenomen met echt serieuze gezondheids klachten.Ze is dan inmiddels wel 40 kg. afgevallen,maar zal ze ooit weer de oude worden.De reden van het te zwaar worden zal eerder uit gezocht moeten want elk pondje komt toch heus door het mondje.Er zijn een hoop verslavingen en daar is het vele eten er één van,mijn advies zorg dat je een sterke ruggegraat krijg en zelf wilt afvallen dan duurt het wel langer dan met een maagband maar dan verlies je wel gewicht op een gezonde manier.Ik hoop dat je hier wat aan hebt en wens je alle sterkte toe.Ps bij mij heeft het ook geholpen

label.Geplaatst op 2005-05-18 10:53:54

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren