© 2024 solvo B.V.

Maagklachten please reageer......

ik ben 17 en ben net sinds een maand terug uit Afrika.. Daar ben ik ziek geworden en had de hele tijd het gevoel dat ik moest overgeven maar het kwam er niet uit... Dit gevoel is sindsdien niet meer weggegaan en lijkt steeds erger te worden.. vooral als ik savonds in bed lig.. ik heb dan eerst een borrelende maag,, en dat wordt dan gevolgt door het gevoel dat ik moet overgeven. daarna krijg ik stekende pijn in mn borst,, en een half uur later merk ik er helemaal niks meer van en kan ik gaan slapen.... dit proces duurt bij elkaar ongeveer 3 kwartier.... Ook als ik net gegeten heb komen die overgeef neigingen voor. heeft iemand enkel idee wat dit kan zijn? Groetjes Remy


Is het dan niet raadzamer om naar een dokter te gaan, in plaats van een antwoord op dit forum af te wachten??????

label.Geplaatst op 2007-07-07 19:05:15


Ik lees dit bericht wel een beetje laat,dus de kans is bijzonder groot dat er al een adequate oplossing is gevonden voor de klacht.Maar toch nog dit.Bij,voor de klager,onverklaarbare klachten mbt het maag/darm gebied na een bezoek aan de tropen ALTIJD NAAR DE HUISARTS.Niet wachten met het idee ;"Ach het gaat wel over".

label.Geplaatst op 2007-09-07 23:34:20

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren