© 2024 solvo B.V.

Mag ik iemand interviewen?

Hey allemaal ik ben jony ben 16 jaar en moet voor gym een werkstuk maken. ik heb het onderwerp het \'Het hart en sporten\' Dus mijn vraag... mag ik hier wat mensen interviewen.. het zijn ongeveer 7 à 8 vragen.. het kan zijn dat na het interview er onduidelijkheden zijn en dat ik nog wat dingen vraag Met informatie wordt keurig omgegaan, niemand meer dan ik en mijn gymleraar krijgt dit te lezen Als het werkstuk ingeleverd is wordt alle informatie vernietigt.. Wie heeft er hier hartproblemen en wie mag ik inteviewen?


Jony, Een vraag en een opmerking. Vraag: Wat is de reden dat een gymleraar deze opdracht geeft? Opmerking: Als je over dit onderwerp mensen wilt interviewen, kan je het beste naar een sportgroep voor (ex)hartpatiënten gaan. Zij kunnen jou het beste antwoord geven op je vragen. Succes. ps. weet je zo'n groep niet te vinden, schrijf dan je woonplaats op en je krijgt van mij het dichtsbijzijnde adres.

label.Geplaatst op 2005-12-24 19:15:16


Hoe bedoel je dat precies? :S

label.Geplaatst op 2005-12-15 12:22:40

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren