© 2024 solvo B.V.

Mager word niet dikker.

Hoi ik kan eten en eten maar ik kom niet aan het lijkt wel of ik een zikete heb maar dat heb ik niet kunnen jullue me helpen. gr marco


tja... je zou bijvoorbeeld roomboter enzo kunnen gaan gebruiken... maar of dat echt verstandig is??? Je hoeft natuurlijk niet te leiden aan een ziekte want sommige mensen hebben nu eenmaal de aanleg om dun te blijven, zoals bij jou waarschijnlijk het geval is! Maar als je aan je gezondheid twijfelt kun je altijd een arts raadplegen (zoals eerst je huisarts) Misschien komt het nog dat je wat meer vet ontwikkeld (weet niet hoe oud je bent!) Maar probeer tevreden met jezelf te zijn, en twijfel niet over je uiterlijk! Als je jezelf ook te mager vind lijken als je aangekleed bent zou je dit misschien kunnen camoufleren met je kleding! Bijvoorbeeld door wat dikkere vesten aan te trekken en niet te strakke broeken! succes ermee

label.Geplaatst op 2004-09-02 23:32:03


Hoi, Mijn zoon van 19 is ook niet erg dik en eet erg veel; hij is gaan sporten en heeft nu spierweefsel opgebouwd; ziet er mooi uit. Ga sporten. groetjes, Sandra

label.Geplaatst op 2004-09-11 10:07:39


Hallo Marco. je bent nog jong en kan zijn dat zelf je lichaam nog niet is uitgegroeid ..mijn ex was ook mager en gaat dienst in en komt 15 kilo zwaarder eruit. hij was toen 23jaar. wat ik wil zeggen is dat je als je veel sport en goed eet je vanzelf een lekker lichaam krijgt. en totdan probeer te accepteren dat je zo bent. en het ligt natuurlijk ook aan de genen van vader en moeder.. misschien wordt je nooit dikker ..alhoewel ik dat betwijfel als je kijkt naar de bevolking hoe die gaan groeien in de laatste jaren.... ik zelf ben ook mager ik groei ook niet ..ik ben 1.62 en nog geen 50 kilo en heb 3 kinderen ..rarara??? mijn vader was ook nooit dik..dus genen??... wacht maar af ..over 5 jaar ben je dikker dus maak je niet ongerust.. je bent wie je bent Coory

label.Geplaatst op 2004-09-13 10:56:38


Waarom zou boter niet verstandig zijn? Ik heb mijn hele leven niks anders gegeten op brood. Margarine is slecht omdat het chemisch gemaakt is. Heb je wel eens in een margarinefabriek gekeken waar het van gemaakt wordt? Nou, ik wel, heel goor! Ik bak in de olijfolie en dat heeft mijn moeder ook altijd gedaan. Maar margarine is gewoon een massaproduct geworden de laatste 50 jaar, bah bah bah, ik heb het 1 keer geproeft en vind het echt goor smaken. En dik ben ik al helemaal niet.

label.Geplaatst op 2004-09-03 18:45:15


ja maar op dit info van boter heb i weinig is er nog meer info.

label.Geplaatst op 2004-09-03 22:32:56


Ja, sporten en dan krijg je vanzelf ook meer honger, en dan spagettie eten en pannekoeken, net als wielrenners.

label.Geplaatst op 2004-09-12 20:55:17


Ik moet bloed prikken voor dit hoe doen ze dat dan andere kant durf ik het niet

label.Geplaatst op 2004-10-13 17:27:15


Misschien is het gewoon je bouw. Voor mijn 35ste was ik ook altijd superslank, en ik at overal mayonaise bij, maar als je ouder wordt, word je vanzelf wat dikker. Ben je zo vreselijk mager dan? Hoe lang ben je dan en hoeveel weeg je? En hoe oud?

label.Geplaatst op 2004-09-04 14:50:32


ik weeg net 60 of iets meer ik ben 1.75 snap jij het probleem

label.Geplaatst op 2004-09-04 18:21:50


Nee, als je een meisje bent snap ik het probleem niet, dan ben je precies mooi.

label.Geplaatst op 2004-09-06 10:52:40


Ik ben geen meisje maar jongen

label.Geplaatst op 2004-09-06 17:37:14


Oh ja, dan is het wel mager, maar ik denk dat je gewoon stevig voer moet eten, en dingen met meer calorieeen, zoals een milkshake en mayonaise bij je eten en zo, niet dat dat zo gezond is, maar als je jong bent dan is dat denk ik niet zo erg, deden wij allemaal vroeger. Of veel spagettie, bahmie, macaronie, daar word je dik van, pastas. En misschien naar de sportschool, trainen, daar word ik ook altijd dikker van,veel mensen zeggen van niet, maar je krijgt meer honger, bv 1 of 2 keer per week. En meerdere malen per dag eten, 5 keer of zo, deed ik ook altijd. Ach, het kan ook je bouw zijn, dan doe je er weinig aan. Als je ouder bent, word je vanzelf dikker. Probeer maar pastas te eten als je dat lust.En bier ;) wordt je ook dik van, krijg je een bierbuik ;)

label.Geplaatst op 2004-09-07 12:46:36


ahahah Dat is de bier ja maar ales wat ik eet word wel niet opgeslagen lijkt wel.Of misschien later maar ik ben 20 jaar.

label.Geplaatst op 2004-09-07 17:24:55


Nou, dan ben je nog jong, en verbrand je snel denk ik, dus gewoon lekker eten, en als je gezond bent is er niks aan de hand.

label.Geplaatst op 2004-09-08 20:44:30

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren