© 2024 solvo B.V.

Mantelzorger

Lieve mensen, na 12 jaar extra zorg te verlenen aan mijn twee gehandicapte kinderen kom ik er nu pas achter dat ik mantelzorger ben. Voor mij een stap vanaf een eenzaam onbekend eilandje naar de grote bekende wereld. Er valt zoveel van je af als je weet dat je er niet alleen voor staat. Ik had nog nooit van de term mantelzorger gehoord. Dit wekte wel vragen bij mij op. Waarom had ik nog nooit van het begrip gehoord? Is dit alleen binnen het eigen wereldje bekend? Ik wil graag van jullie weten hoe jullie denken over het eiland van de mantelzorger. Voor mijn HBO eindscriptie heb ik een enquête opgesteld. Ik vraag jullie niet alleen om mij te ondersteunen in mijn eindscriptie maar ook om alle mantelzorgers te helpen uit de schaduw te treden. U kunt reageren op het tijdelijke mailadres: zorgaanelkaar@live.nl, en u ontvangt van mij een enquêteformulier om mee te doen aan mijn onderzoek met als hoofdtitel: Bent u die (on)bekende mantelzorger? Het onderzoek heeft als doel meer informatie over de persoon mantelzorger te krijgen (wie is hij, wat doet hij, wanneer doet hij dit en waarom doet hij dit) met het uiteindelijke resultaat om meer bekendheid te geven aan het begrip mantelzorger. Alle mantelzorgers verdienen dit! .

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren