© 2024 solvo B.V.

MCAD (heel vaak hypo\'s)

Hallo, Ik ben immuundeficiënt en ik krijg zowat elk jaar wel een ziekte bij daardoor. Ik heb heel vaak suikerproblemen, zowel hypers als hypo\'s. De hypers zijn er niet vaak (max 190) maar veel vaker hypo\'s. Ik vertoon alle tekenen van diabetis maar toch weten ze nog niet of ik het heb. Reageerde deze week licht positief op suikerbelastingstest. Dokters zitten met handen in het haar omdat ze niet goed weten wat het is. Ze denken nu aan MCAD omdat ik al van kindsaf aan hypo\'s heb (sinds mijn 4de) en altijd een veelvraat ben geweest en hyperslank bleef. Heeft iemand ervaring met deze ziekte want ze zou heel zeldzaam zijn. Ik ben doorverwezen naar een geriater maar denk dat een endocrinoloog hier meer over weet. Wie weet hier meer over ? Bedankt voor de reacties !


voor alle oorzaken hypoglycemie: zie www.medisentio.com typ hypoglycemie (eventeel bijkomende symptomen of ziekten..) voor inzage is registreren nodig: naam 12345678900 jobo

label.Geplaatst op 2008-01-29 19:15:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren